Stomatologia zachowawcza

Domeną stomatologii zachowawczej jest leczenie skutków najbardziej rozpowszechnionej choroby zębów, jaką jest próchnica. Objawami próchnicy są  początkowo nieestetyczne plamy na zębach, następnie ubytki twardych części zębów, które nie leczone mogą doprowadzić do podrażnienia i uszkodzenia wewnętrznej tkanki zęba – miazgi. Wiąże się to z dolegliwościami bólowymi i wykluczeniem zęba z czynności żucia. W skrajnych przypadkach nie leczona próchnica może doprowadzić do obumarcia zęba. Pogarsza to estetykę uśmiechu i może mieć wpływ na zdrowie całego organizmu w postaci ukrytego ogniska infekcji.

Leczenie próchnicy polega na opracowaniu i wypełnieniu ubytku próchnicowego. Po opracowaniu chorych, próchniczych tkanek zęba pozostaje ubytek.  Wypełnienie tego ubytku jest konieczne aby oddzielić zdrowe tkanki zęba od środowiska zewnętrznego i zamknąć możliwe drogi dostępu bakteriom. To zaopatrzenie powinno być trwałe, estetyczne, oraz przywracać pierwotny kształt zęba.

Przy leczeniu próchnicy prostej stosuje się wypełnienia materiałami kompozytowymi lub protetycznymi typu onlay i inlay.

Gabinet dentystyczny dr Pańczyk oferta:

wyszukano: stomatolog Warszawa Włochy | dentysta ursus skorosze | stomatologia w warszawie

O NAS

W gabinecie stomatologicznym dr Pańczyk oferujemy zabiegi z zakresu implantacji, chirurgii i protetyki stomatologicznej, endodoncji, ortodoncji oraz peridontologii

Stosujemy indywidualne podejście do każdego pacjenta i proponujemy różne możliwości leczenia, aby jak najlepiej odpowiadały pacjentowi pod względem medycznym, estetycznym a takżefinansowym.

Misją naszej działalności jest leczenie "człowieka" a nie „przypadku medycznego". Proponujemy pacjentowi kompleksowe leczenie wszystkich nieprawidłowości stomatologicznych, a nie tylko takich, które wymagają natychmiastowej interwencji. Zgodnie z postulatem Swiatowej Organizacji Zdrowia [WHO] nasze leczenie ma na celu zapewnienie człowiekowi dobrego stanu fizycznego i psychicznego.

Dbamy, aby specjalistyczne wyposażenie gabinetów umożliwiało naszym lekarzom leczenie minimalnie inwazyjne, oparte na wysoko zaawansowanych technologiach diagnostycznych i zabiegowych.

Serdecznie zapraszam!